مهیار مهیار ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

مهیار جون مامان و بابا

جش جش...!

1390/9/12 13:10
نویسنده : مامان مهناز
536 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم قربون اون زبون کوچولوت برم که هنوز درست حسابی راه نیوفتاده

امروز صبح که بیدار شدی من هنوز خواب بودم یهو دیدم یه انگشت نرم و گرم داره چشمامو ناز میکنه

چشمامو اروم باز کردم و دیدم نشستی بالای سرم و داری بیدارم میکنی انقدر هم اروم ناز میکنی که ن÷رم و اروم زیر لب هم میگی جش جش(همون چشم!!!!!)

الـــــــــــــــــــهی فدای حرف زدنت بشم که انقدر اروم میگی...یکم با چشام بازی کردی و پا شدیم رفتیم صبحونه بخوریم

واست نیمرو درست کردم با نون لواش خشک!!!اخه عاشق قرچ قرچ جوویدنشی.با یه لیوان شیر

بعد هم رفتی بالای مبل و از پنجره ماشینا رو نگاه میکردی و میگفتم ماشینا کوشن؟میگی اشین و انگشتتو میذاری رو شیشه...

خیلـــــــــــــــــــــی دوست دارم

فدات شم دیگه تو ماشین مثل اقاها میشینی و یکم از شیشه عقب ماشینا رو نگاه میکنی و یکم هم میشینی اگه لالا هم داشته باشی اروم میخوابی.

دیروز رفتیم خونه خاله معصومه(دوست مامان)و کلی بالا پایین پریدی بچه اون هم خیلی ساکت بود و تعجب کرده بودن البته حدود ١ سال هم از تو کوچولو تره.

ولی نمیدونم چرا همیشه با بچه های بزرگتر از خودت بازی میکنی ولی این بچه رو اصلا تحویل نمیگرفتی شاید چون کوچیک تر بود!!!

حالا چند روز دیگه اونا میان ببینم چجوری مهمون نوازی میکنی عسلم

راستی عاشق اهنگ وبلاگت هستی  و کلی میخندی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر علی
16 آذر 90 15:59
سلام عزیزم مرسی به ما سر زدین در وبلاگ امیر علی پستی به نام تراشه های الماس هست فکر کنم صفحه دوم باشه کاملا توضیح دادم بازم سوال داشتین در خدمتم .بعدا می یام وبلاگتون رو می خونم .مرسی