مهیار مهیار ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

مهیار جون مامان و بابا

سرمای تابستونه............

1390/4/29 23:28
نویسنده : مامان مهناز
237 بازدید
اشتراک گذاری

وای عجب هفته ای بود...

سلام پسر خوبم خدارو هزار بار شکر به خاطر سلامتیت...

تو این  هفته یه مهمون ناخونده  داشتی یه سرماخوردگی ناقلا که حسابی اعصاب مارو بهم زد

خیلی شدید نبود برای من ولی شما یه دو روزی تب داشتی که به کمک انتی بیوتیک و استامینوفن از بین بردیمش

دوروز تغریبا میشه گفت نخوابیدم و هی بلند شدم و تبت و کنترل کردم .اخه ماشاا.... مریضی سراغ مون نیومده واسه همین خیلی نگران شدم و ترسیدم

تو این چند روز از بس بهت هندونه دادم شبیه هندونه شدی!!!!

بازم خداروشکر که زود خوب شدی...

مهیار گلم ازت میخام با اون قلب پاک و دل کوچیکت واسه همه مخصوصا بابایی دعا کنی...

ممنونم ازت که انقدر خوب تحمل کردی و داروهاتو خیلی خوب خوردی تا زود خوب شی

من  و بابایی بهت"""" افــــــــــــــــــتخــــــــــــــار """"میکنیم عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)